prikaz prve stranice dokumenta Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, Anamaria
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Huljev, A. (2017). Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, Anamaria. "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev, A. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

Huljev A. Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232

A. Huljev, "Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:829232