Prkut, M. (2017). Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039
Prkut, Maria. "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039
Prkut, Maria. "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039
Prkut, M. (2017). 'Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039
Prkut M. Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039
M. Prkut, "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039