prikaz prve stranice dokumenta Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta
Rad nije dostupan
diplomski rad
Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, Maria
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Prkut, M. (2017). Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, Maria. "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, Maria. "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut, M. (2017). 'Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

Prkut M. Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039

M. Prkut, "Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478039