master's thesis
Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću
Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, Ivana
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Institutional repository: FPSZG repository

Cite this document

Bašić, I. (2018). Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, Ivana. "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, Ivana. "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić, I. (2018). 'Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

Bašić I. Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2018 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182

I. Bašić, "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182