Bašić, I. (2018). Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182
Bašić, Ivana. "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182
Bašić, Ivana. "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182
Bašić, I. (2018). 'Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182
Bašić I. Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182
I. Bašić, "Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:878182