Agbaba, R. (2018). Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772
Agbaba, Romina. "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772
Agbaba, Romina. "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772
Agbaba, R. (2018). 'Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772
Agbaba R. Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772
R. Agbaba, "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772