prikaz prve stranice dokumenta Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:842772

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Agbaba, R. (2018). Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba, Romina. "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba, Romina. "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba, R. (2018). 'Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

Agbaba R. Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772

R. Agbaba, "Animacijski programi kao čimbenik hotelske potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:842772