prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:358895

Jelić, Matej
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Jelić, M. (2018). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895

Jelić, Matej. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895

Jelić, Matej. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895

Jelić, M. (2018). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895

Jelić M. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895

M. Jelić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895