Jelić, M. (2018). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić, Matej. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić, Matej. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić, M. (2018). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić M. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
M. Jelić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895