prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Miličević, A. (2018). Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, A. (2018). 'Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 08 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević A. Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

A. Miličević, "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264