prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Miličević, A. (2018). Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, A. (2018). 'Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević A. Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 29.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

A. Miličević, "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264