prikaz prve stranice dokumenta Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:121173

Varović, Domagoj
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Varović, D. (2018). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović, Domagoj. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović, Domagoj. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović, D. (2018). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

Varović D. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173

D. Varović, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173