Varović, D. (2018). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173
Varović, Domagoj. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173
Varović, Domagoj. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173
Varović, D. (2018). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173
Varović D. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173
D. Varović, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u brendiranju destinacije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:121173