Muštović, L. (2019). Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović, L. (2019). 'Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 08 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović L. Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2025 January 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
L. Muštović, "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789