Muštović, L. (2019). Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović, L. (2019). 'Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
Muštović L. Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789
L. Muštović, "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789