prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, Rahela
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Dervišević, R. (2019). Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, Rahela. "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, Rahela. "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, R. (2019). 'Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević R. Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

R. Dervišević, "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392