Miškić, M. (2019). Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić, Mateja. "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić, Mateja. "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić, M. (2019). 'Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
Miškić M. Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583
M. Miškić, "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583