prikaz prve stranice dokumenta Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:188583

Miškić, Mateja
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Miškić, M. (2019). Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583

Miškić, Mateja. "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583

Miškić, Mateja. "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583

Miškić, M. (2019). 'Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583

Miškić M. Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583

M. Miškić, "Važnost društvenih mreža u promociji ugostiteljskih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188583