Stolić, A. (2019). Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić, Ana. "Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić, Ana. "Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić, A. (2019). 'Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić A. Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
A. Stolić, "Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390