Stolić, A. (2019). Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić, Ana. "Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić, Ana. "Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić, A. (2019). 'Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
Stolić A. Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390
A. Stolić, "Brendiranje u hotelijerstvu i utjecaj na financijsku uspješnost", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:452390