prikaz prve stranice dokumenta Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:954299

Kocijančić, Eni
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kocijančić, E. (2020). Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:954299

Kocijančić, Eni. "Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:954299

Kocijančić, Eni. "Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:954299

Kocijančić, E. (2020). 'Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:954299

Kocijančić E. Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 June 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:954299

E. Kocijančić, "Uloga gastronomije u brendiranju Istre kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:954299