prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Lumezhi, M. (2020). Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, M. (2020). 'Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi M. Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

M. Lumezhi, "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336