Authored book-Scientific book-Scientific monograph
Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda
Opatija: University of Rijeka, 2021. urn:nbn:hr:191:181651


Cite this document

Đurkin Badurina, J. & Rudan, E. (2021). Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651.

Đurkin Badurina, Jelena and Elena Rudan. Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651.

Đurkin Badurina, Jelena and Elena Rudan. Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651.

Đurkin Badurina, J. and Rudan, E. (2021) Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. [online]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651 (Accessed 26 December 2024)

Đurkin Badurina J, Rudan E. Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. [Internet]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021, [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651

J. Đurkin Badurina and E. Rudan, Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651