Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Znanstvena monografija
Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. urn:nbn:hr:191:181651


Citirajte ovaj rad

Đurkin Badurina, J. i Rudan, E. (2021). Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651.

Đurkin Badurina, Jelena i Elena Rudan. Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651.

Đurkin Badurina, Jelena i Elena Rudan. Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651.

Đurkin Badurina, J. i Rudan, E. (2021) Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. [online]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651 (Datum pristupa: 30.12.2024.)

Đurkin Badurina J, Rudan E. Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. [Internet]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021, [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651

J. Đurkin Badurina i E. Rudan, Smjernice za menadžment i marketing prekograničnih turističkih proizvoda. Opatija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:181651