Kmet, L. (2021). Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet, Lucija. "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet, Lucija. "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet, L. (2021). 'Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet L. Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
L. Kmet, "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939