Kmet, L. (2021). Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet, Lucija. "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet, Lucija. "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet, L. (2021). 'Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
Kmet L. Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939
L. Kmet, "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:231939