prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. urn:nbn:hr:191:021876

Važić, Luka
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Važić, L. (2021). Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876

Važić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876

Važić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876

Važić, L. (2021). 'Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876

Važić L. Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 July 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876

L. Važić, "Mjerenje kvalitete usluga u hotelijerstvu primjenom analize sadržaja online recenzija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:021876