Draganić, J. (2022). Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić, Jelena. "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić, Jelena. "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić, J. (2022). 'Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
Draganić J. Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699
J. Draganić, "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699