Mlakar, I. (2022). Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593
Mlakar, Ida. "Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593
Mlakar, Ida. "Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593
Mlakar, I. (2022). 'Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593
Mlakar I. Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2025 January 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593
I. Mlakar, "Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593