prikaz prve stranice dokumenta Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. urn:nbn:hr:191:861593

Mlakar, Ida
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mlakar, I. (2022). Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593

Mlakar, Ida. "Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593

Mlakar, Ida. "Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593

Mlakar, I. (2022). 'Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593

Mlakar I. Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593

I. Mlakar, "Zdravstveni turizam kao potencijal brendiranja turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861593