Golub, I. (2023). Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub, Ivan. "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub, Ivan. "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub, I. (2023). 'Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub I. Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
I. Golub, "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196