Golub, I. (2023). Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub, Ivan. "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub, Ivan. "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub, I. (2023). 'Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
Golub I. Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196
I. Golub, "Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421196