master's thesis
Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šarić, F. (2024). Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić, F. (2024). 'Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

Šarić F. Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 February 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451

F. Šarić, "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451