Šarić, F. (2024). Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451
Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451
Šarić, Fran. "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451
Šarić, F. (2024). 'Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451
Šarić F. Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451
F. Šarić, "Prikriveno oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:557451