Bagadur, R. (2024). Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur, Rita. "Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur, Rita. "Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur, R. (2024). 'Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur R. Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
R. Bagadur, "Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788