Bagadur, R. (2024). Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur, Rita. "Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur, Rita. "Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur, R. (2024). 'Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
Bagadur R. Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788
R. Bagadur, "Utjecaj i korištenje ChatGPT-a i umjetne inteligencije na kreiranje marketinškog sadržaja u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:939788