Martinec Prstačić, N. (2024). Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008
Martinec Prstačić, Neva. "Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008
Martinec Prstačić, Neva. "Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008
Martinec Prstačić, N. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008
Martinec Prstačić N. Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008
N. Martinec Prstačić, "Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008