diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. urn:nbn:hr:191:875008

Martinec Prstačić, Neva
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Martinec Prstačić, N. (2024). Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008

Martinec Prstačić, Neva. "Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008

Martinec Prstačić, Neva. "Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008

Martinec Prstačić, N. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008

Martinec Prstačić N. Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008

N. Martinec Prstačić, "Utjecaj društvenih mreža na poslovnu etiku i reputaciju poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:875008