Šimunivoć, M. (2021). Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109
Šimunivoć, Marta. "Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109
Šimunivoć, Marta. "Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109
Šimunivoć, M. (2021). 'Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109
Šimunivoć M. Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2021 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109
M. Šimunivoć, "Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109