prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. urn:nbn:hr:216:930109

Šimunivoć, Marta
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Šimunivoć, M. (2021). Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109

Šimunivoć, Marta. "Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109

Šimunivoć, Marta. "Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109

Šimunivoć, M. (2021). 'Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109

Šimunivoć M. Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109

M. Šimunivoć, "Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:930109