Abstract | Svakim danom sve veći i veći je broj ljudi koji se koriste internetom i društvenim
mrežama. Od Facebooka, YouTubea, Instagrama i ostalih društvenih mreža naglo se
povećava broj profila, korisnici većinom imaju profil, ne samo na jednoj društvenoj
mreži, već i na nekoliko njih. Porastom broja korisnika, uvidjelo se, da tamo poduzeća,
brandovi mogu iskoristiti blagodati interneta i promovirati svoje proizvode. Zahvaljujući
digitalnom marketingu, poduzeća imaju razne mogućnosti, koristiti digitalne alate
marketinga u svrhe promidžbe, preko marketinga pute e – maila, optimizacije web-a,
uslužnog marketinga i marketinga putem društvenih mreža. Otvara se niz raznih prilika,
kako sve i na koji način privući određene ciljane skupine ljudi. Svakodnevne, nove, do
sada nikad viđene ponude osvježenje su za korisnike što ih potiče na reagiranje među
svojim virtualnim prijateljima putem društvenih mreža. Poduzeća ostvaruju dvostruku
korist, ponudili su korisnicima zadovoljavajući proizvod ili uslugu i time su stekli još
novih kupaca. Stoga je u ovom radu napravljena analiza slučaja primjene digitalnog
marketinga na društveni mrežama i to na primjeru multinacionalne kompanije koja je
lider u branši, Hrvatskog telekoma. Uvid u tehnike i alate koje koriste može poslužiti kao
banchmarking za druga poduzeća jer je budućnost digitalnog oglašavanja upravo na
društvenim mrežama. |