prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketinh na društvenim mrežama
Rad nije dostupan
završni rad
Digitalni marketinh na društvenim mrežama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. urn:nbn:hr:216:637932

Glavaš, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Glavaš, K. (2021). Digitalni marketinh na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637932

Glavaš, Katarina. "Digitalni marketinh na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637932

Glavaš, Katarina. "Digitalni marketinh na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637932

Glavaš, K. (2021). 'Digitalni marketinh na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637932

Glavaš K. Digitalni marketinh na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637932

K. Glavaš, "Digitalni marketinh na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:637932