Radulović, B. (2014). Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović, Boris. "Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović, Boris. "Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović, B. (2014). 'Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović B. Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2014 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
B. Radulović, "Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068