Radulović, B. (2014). Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović, Boris. "Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović, Boris. "Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović, B. (2014). 'Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
Radulović B. Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2014 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068
B. Radulović, "Vjerodostojnost portretne fotografije u službi kampanje kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:650068