Matijević, D. (2015). Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević, Dina. "Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević, Dina. "Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević, D. (2015). 'Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević D. Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2015 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
D. Matijević, "Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355