Matijević, D. (2015). Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević, Dina. "Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević, Dina. "Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević, D. (2015). 'Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
Matijević D. Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2015 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355
D. Matijević, "Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:723355