prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
No public access
master's thesis
Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, Doris
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Institutional repository: Faculty of Graphic Arts Repository

Cite this document

Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335

D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:891335