prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Čikara, D. (2017). Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, Doris. "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara, D. (2017). 'Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

Čikara D. Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474

D. Čikara, "Utjecaj boja fotografije na reklamnu poruku prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:287474