prikaz prve stranice dokumenta Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja
No public access
master's thesis
Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Institutional repository: Faculty of Graphic Arts Repository

Cite this document

Budija, S. (2019). Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, S. (2019). 'Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 01 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija S. Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2019 [cited 2024 August 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

S. Budija, "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043