prikaz prve stranice dokumenta Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja
Rad nije dostupan
diplomski rad
Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Budija, S. (2019). Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, Sara. "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija, S. (2019). 'Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

Budija S. Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043

S. Budija, "Fotografija kao sredstvo marketinških kampanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:703043